Szukaj na tym blogu

2 października 2012

7 Days Hazelnut: Kan Schulf & Katja Nagel - Allright Hello

Reklamę rogalików 7 Days Hazelnut, śledząc jej popularność i opinie o niej nie tylko w Internecie, można albo uwielbiać albo nienawidzić. Poniżej trzy argumenty za postawą drugą.

Po pierwsze: nadzienie o smaku orzechów laskowych i kakaowe w jednym rogalu to nic niezwykłego. Podniecenie lektora oraz osób przedstawionych w spocie jest niezrozumiałe. Zachowanie to bliższe powinno być ogłoszeniu informacji co najmniej o tym, że w 2012 roku końca świata jednak nie będzie lub o skróceniu tygodnia z dni siedmiu do dwóch: soboty i niedzieli.
Zbyt duże podobieństwo do reklamy telewizorów Sony Bravia - to argument drugi. Pamiętna reklama wypełniona bouncy balls nie powinna być naśladowana, tym bardziej w tak nieudolny sposób. Spot z 2006 roku był prawdziwy i dopracowany w najmniejszym szczególe. W tegorocznym bez najmniejszego problemu można dostrzec błędy i nielogiczność.
Na koniec: Dragonette & Martin Solveig z piosenką "Hello". Nie, nie - to nie jest utwór z tej reklamy. To utwór w brzmieniu i tytule do tego z reklamy podobny. Bardzo podobny. 7 Days na swoim profilu na Facebooku zdradza, że do promocji nowego produktu, duet Kan Schulf & Katja Nagel stworzył na zamówienie "Allright Hello". Piosenka równie wyjątkowa i niepowtarzalna jak wszystko co na reklamę 7 Days Hazelnut się składa.
Nie po raz pierwszy: 1/1.

7 Days Hazelnut (09.2012)
Źródło: http://youtu.be/sDtQaQvlUG0

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz