Szukaj na tym blogu

28 lipca 2012

Lech Shandy: M83 - Midnight City

Lech Shandy gwarantuje orzeźwienie. To samo można powiedzieć o reklamie nowego produktu Kompanii Piwowarskiej.

Połączenie zimnego piwa i świeżej lemoniady ukazano w sposób przemawiający do wyobraźni, szczególnie w gorące dni trwającego lata. Symbolika zielonych i żółtych baloników wypełnionych wodą jest prosta, ale wykreowana z pomysłem. Wiele osób chciałoby zostać ich celem, byle tylko po jednej butelce piwa wypitej w towarzystwie przyjaciół, otworzyć kolejną.
Świeżości reklamy w niewielkim stopniu pozbawia jednak nieciekawy głos lektora, który objaśnia znaczenie wcześniej chwalonych wodnych pocisków. Wydaje się on niepotrzebny, bo odbiorcy reklamy poradziliby sobie z nimi i szybko odkryli ich znaczenie. Świeży też nie jest utwór wykorzystany w reklamie, czyli "Midnight City" M83. Piosenka ta została już wykorzystana w spocie Lecha Premium. Przy drugim jej użyciu, o pozytywnym zaskoczeniu mówić trudno.
Nowe piwo dla tych, bez których byłoby nudno, ale z Lechem tak być zaczyna: 4/6.

Lech Shandy (07.2012)
Źródło: http://youtu.be/NvPktd4GRx8

M83 - Midnight City
Źródło: http://youtu.be/dX3k_QDnzHE

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz