Szukaj na tym blogu

3 lipca 2011

Oceny

Każda reklama, która zostanie zaprezentowana na blogu zostanie również poddana ocenie, tak jak to miało przy premierowym opisie reklamy firmy Nivea. Skala ocen 1-6 (słownie: od jednego do sześciu); możliwe będą także połówki. 

Co na ocenę się składa? Przede wszystkim komplementarność wykonawcy i utworu, a także i słów gdy takie się w nim pojawią, z reklamowanym produktem i firmą, która jest jego producentem. Także kompozycja obrazów i muzyki w spocie oraz ogólne wrażenie, jakie wynika z ich połączenia.
Oceny będą jak najbardziej subiektywne, ale tworzone bez żadnych uprzedzeń. Każdy materiał promocyjny może zostać tym najlepszym i każdy może zostać oceniony najniżej. Dla głosów sprzeciwu pozostaje prawo veta. A skoro już przy łacinie jesteśmy, to pora na wyznanie, że to wszystko pro publico bono.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz