Kawa może być wszystkim. Także wdzięcznym obiektem do reklamowania. Przekonują o tym obecnie spoty Nescafe Dolce Gusto.
Reklamy kapsułek Dolce Gusto nie sposób porównywać do innych reklamówek. Awangardowa, pomysłowa i niemalże pachnąca kawą. Do wypicia kawy też zachęca. I to nie jednej, ale we wszystkich proponowanych odmianach.
Reklamy kapsułek Dolce Gusto nie sposób porównywać do innych reklamówek. Awangardowa, pomysłowa i niemalże pachnąca kawą. Do wypicia kawy też zachęca. I to nie jednej, ale we wszystkich proponowanych odmianach.
Tym zachętom towarzyszy utwór "I Cannot Think" francuskiego zespołu Outlines. I trzeba przyznać, że do kawy smakuje lepiej niż wyśmienicie. A o Francuzach więcej po francusku na http://www.outlines.fr/.
Dolce Gusto, boun gusto: 6/6.
Outlines - I Cannot Think
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz